lördag 26 mars 2011

Morgonskratt

Tog som sagt med datorn till Ruka så att farsan skulle kunna betala annonsen om boende under praktiken. Fick iallafall upp annonsen och imårse hade jag redan ett svar:

''Hej Ida, Jag kanske har en lägenhet,med 2 rum och kök, men toaletten
fungerar inte alls, den är trasig :( , men dusch, tvättmaskin finns. Man
får också tillgång till vuxenblöjor
för behov :)
 

Med Varma Hälsningar,
Jennifer''

Kanske jag är trött, men jag skrattar så jag knappt ser något alls. okej, med det är ju ett super alternativ!

7 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAH :DDD WTF? int vaar hu seriös?? :D

    SvaraRadera
  2. Hahha :D ja hoppas he va et skämt, annus ere ju synd om människo ;)

    SvaraRadera
  3. hahahah,liti skönan tyyp :DD

    SvaraRadera
  4. haha.. :D nå ida, man veit ju aldä va som kan händ :D

    SvaraRadera
  5. hahha :D nå som he sir ut nu så får ja å bo me två kar iställi, snäppet bäter än blöjor ;)

    SvaraRadera
  6. du ska int va så säker me kara heller :D:D:D

    SvaraRadera
  7. HAHHHHHAHHAHHA :DDD ja tu vejt ju hede ;)

    SvaraRadera