tisdag 30 november 2010

Jo, jag minns.

Pg Rektorn, Annette ringde idag och frågade om studentskrivningarna. skriver om både Finskan och engelskan. förlorar ju inget på att skriva igen (förutom att de kostar) och behöver inte ha nån panik att bli godkänd heller så tar det inte så hårt.

A: så skickar du till... A..N..N..E..T..T..E..
Jag: ja, Okej!
A: Med två n!
Jag: Okej, så e de bara å sända?
A: Ja, men kom ihåg att det ska vara TVÅ n!
Jag: Jodå!

5 timmar efteråt ringer hon igen och säger att hon inte fått nåt mejl och frågar vad jag har skrivit för adress.

Jag: Som du sa, Anette...
A: Med två N?
Jag: hömm... nej

Nåja. Sen ringde hon ännu en gång, men för att säga att jag måste åka dit och skriva under imorgon. Väldigt enkelt då man ändå är utan bil och är dessutom på praktik, men whatever.

2 kommentarer:

  1. hahah :D du e ju ba för gullu :D

    SvaraRadera
  2. Man får ju skämmas ;) hödu, ta å skick inbjudan ti denhär bloggen ist, tungt å logg ut å in ti hade ana :D

    SvaraRadera