onsdag 22 december 2010

Ibland blir man rädd sig själv

Har dragit bilen till verkstan idag så nu e motorvärmaren på plats och jag har ringt och fixat motorvärmestolp.
Allt skulle vara perfekt alltså, om det inte vore för att jag fortfarande är sur över skorna. Hade köpt världens skönaste skor och så var båda till höger fot. Vet inte hur man lyckas med sånt, men efter dehär dagarna blir man ju inte förvånad.
Först ska man ta ut pengar och koden är helt bortglömd. Jag menar, en kod som man använt i 5 år! Fick ringa farsan och syrran för att komma på den.
Sen tar man av sig linserna då man ska fara och sova, far på wc och kommer på sig själv med att sätta tillbaka linserna i ögonen. Och det värsta va ändå igår när jag började duscha, så märker man att man fortfarande har trosor på sig. Och nu skorna.. Jag vet inte vad, men jag skulle kanske fundera på att besöka doktorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar