torsdag 20 januari 2011

Nu börjar jag igen

Jag är vanligtvist inte en sån person som klagar på allt och alla. Men denhär grannen.. Har lust att trycka in en bomb i ändan på honom, Hänga honom i taket, Tända på och fota när armar och ben flyger, framkalla fotot i största exemplar, Hänga upp det på väggen och sitta och njuta av tavlan varenda dag! Han har bränt min stubin för flera veckor sen.
Har övervägt tusentals gånger att gå ner och bara dra upp honom hit så han själv ser hur spegeln nästan trillar av väggen pga basen. Men, Då vet han att det är jag som knackar i golvet, skickar hotbrev osv. Och om inte mina småsyskon visar det minsta respekt för mig fastän jag är fly förbannad.. Hur mycket respekt skulle en stor finnj*vel visa?  Eller vad vet jag om han e stor. aldrig sett honom. men skulle han va liten skulle han ha gått i bitar av hans eget oljud.

2 kommentarer:

  1. Hahaha :D way too goo! :D om int ha slutar nu så ringer du ti polisre eller disponenten!

    SvaraRadera
  2. assååå ja hoppas han läser din blogg :D

    SvaraRadera