fredag 25 februari 2011

Ledig dag

Hade varken skolan eller jobb idag så passar på att ta en chilldag. Då menar jag att sova fram till klockan halv 1 som inte alls var meningen, men blev marions å kolla ''the hitcher igår'', å sen då man kom hem gav man ''älska mig'' en chans och gissa om man inte ligger och gråter en haltimme efter att den var färdig. har aldrig direkt gillat svenska filmer, men tydligen funkade den med tanke på hur man nästan dränktes i tårar.
Nåja nu sitter jag i Lepplax och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, sen hem och duscha och så melas och laga mat och ha fredagsmys med tjejerna. Allt för länge sen!

Angående min nya bloggdesign blev den en aning mörk. Tänkte göra en med glada färger osv, men hade inga bra såna bilder så såhär ser den nu ut en tid framöver. hope u like it anyway

5 kommentarer:

  1. I love the design! Såå mycket snyggare än va du hadd. E ju riktit avundsjuk... Suck att int ja har na program ti laga headers i :( E int alls nöjd me denm jag har heller men den får nu duga...
    Fredagsmys som inte slutar på krogen antar ja e på ditt program? ;)

    SvaraRadera
  2. Tycker no bättre om denhär ja å ;) nä he suger no om man int kan laga, men laga på paint som ja gör å spara bilden å lägg den på en adä dator. men ja tycker din e bra som den e :) haha nä ingen krog ikv ;)

    SvaraRadera
  3. vems e didär filmerna? sku å vila se båda två.

    SvaraRadera
  4. The hitcher va marions, Men hade älska mig finns bara på youtube, så koll ha tär :) uppdejla i 6 dejl.

    SvaraRadera