fredag 20 maj 2011

Great

Jahapp, Har försökt packa ner mina saker och förstår inte hur jag fick med mig allt hit. Alla väskorna är fulla och jag har över hälften kvar som inte är nerpackat. Tur för mig att jag har bilen iallafall.
Ska hursomhelst vara ute ur lägenheten klockan 15 imorgon eftersom hon jag hyr av kommer hem tdigare, Vilket betyder jag får bosätta mig i B:s lägenhet sålänge.
Och sen har vi mitt största problem.. Fanns ingen plats för min bil på färjan på söndagen, och jag kan inte köra runt hem, eller jag vägrar eftersom jag inte tänker sitta och vänta på bärgningsbil nånstans i norra sverige pga sveriges dåliga vägar en gång till. Och det är meningen att jag snällt ska sitta i skolbänken på måndagen, men nehej, då sitter jag fortfarande här och njuter av Umeå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar