måndag 23 maj 2011

Home again

Sådär, nu var man hemma i lilla jeppis igen. Båten gick tidigt imorse och hann halvägs till Finland och regnet bara spillde ner. Har aldrig haft sådär mycket problem att se vägen som jag hade påväg från Vasa.
men iaf sitter jag helskinnad i Lepplax nu, Verkligen skönt att se allihopan igen!
Återstår bara att åka hem och bära upp all packning och försöka få nån ordning på allt vilket inte blir enkelt eftersom säkringarna fortfarande är sönder så har inte många fungerande lampor i lägenheten.
Och sist men inte minst.. jag får sova i min egen älskade säng! något som jag saknat väldigt mycket. Har knappt sovit inatt, tänkte att jag skulle sova på båten, men den gubben gick inte. Hade manligt sällskap hela vägen fastän jag försökte hitta olika gömställen. Men nåja, han var ju trevlig iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar