tisdag 3 maj 2011

Totalt ordlös

har absolut inget att komma med idag så slänger hit lite torr humor istället.

Vad är det för skillnad mellan HIV och män?
- HIV utvecklas.

varför är det så svårt för kvinnorna att hitta män som är känslig, omtänksamma och snygga?
- De männen har redan pojkvänner.

pappa till sin son:
- snart kommer storken med ett lillasyskon till dig, det blir väl skoj?
Sonen:
- Pucko, hela stan dräller av kvinnor, och du gör det med storken..

En perfekt kvinnas 7-top repliker enligt män:
1. kan vi inte hellre gå på fotboll och ta en öl än att åka iväg och shoppa
2. jag går ut och målar om huset
3. nä, nu känner jag mig uttråkad - kan inte du raka mig?
4. vad söt du är när du är bakfull
5. Din mamma gjorde verkligen ett fantastiskt jobb när hon uppfostrade dig.
6. jag drar ner till macken och tvättar bilen
7. vilken fantastisk fjärt. jag måste bara få höra den en gång till!

1 kommentar: