tisdag 14 juni 2011

Framme i umeå

Sådärja! Körde hit på under 8 timmar och där är också två pauser inräknad. Min bil mår kanske inte så bra men det är en annan sak. Har prövat på att köra i 140 km/h, Trycka bromsen i botten så att det tjuter värre än värst, men både jag och bilen är ju fortfarande i behåll.

Hursomhelst var det rätt skönt att köra hit ensam och inte behöva tänka på nånting alls förutom att se efter så inga gropar plötsligt uppenbarade sig. Har suttit och småflinat åt alla som stått vid vägkanten och uträttat sina behov ända fram till det att jag själv hamnade i den situationen och då var det andra som fick småflina. men det är sånt man får ta!

Tog också fel dörr när jag var framme och stod där säkert 10 minuter och ringde på. Han som skulle öppna hade jag aldrig sett så tur för mig att ingen var hemma där. Nåja, B och M har inte kommit hem ännu men säger hej till dom imorgon istället för här har vi en som är supertrött.

Välbekant ställe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar