onsdag 29 juni 2011

På jobbet


    Från idag.

Har nattskifte inatt och det är endast lugnt här så passar på att uppdatera sålänge jag har tid. För imorgon blir det fäboda med tjejerna och sen ska vi också tälta nånstans till fredagen, och så blir det övernattning vid nån sommarstuga till lördagen, så vem vet när jag uppdaterar nästa gång.
Men hursomhelst, sånahär varma dagar har jag absolut inget emot att köra nattskifte!

Tog också tag i min beslutsångest idag och sa upp lägenheten vilket betyder att jag flyttar ut i Augusti. Vart vet jag inte, men nånstans blir det väl. Känns endast konstigt, jag har ju ändå bott där ett helt år och en lika fin och nyrenoverad lägenhet hittar jag inte hur enkelt som helst. Dessutom har dom tagit ihop med grannen jag stört mig på så när det engång blir lugnt så flyttar man ut. just snyggt.
Så nu får jag börja fundera på att söka en större lägenhet eller vänta med det och se om jag fixar nåt jobb utomlands till hösten. Så ännu lider jag minsann av beslutsångest.
Nåja, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar