onsdag 8 juni 2011

Pinsamt..

Hade nattskifte inatt så åkte direkt till Lepplax för att sova några timmar efteråt men här hade dom låst dörrarna så fick sova på gräsmattan istället. Sen ville morsan ha min bil till jobbet eftersom hennes inte har AC och visst kunde jag ta hennes stora klumpiga bil istället när jag ändå skulle ha ungarna med och simma.
Några moppepojkar hade mopederna mitt på vägen så jag tänkte smart och skulle köra lite runt, men där tog det också stopp. Fick stiga ur och gräva i en evighet, och med bara händerna. Dessutom kom först moppepojkarna och frågade om vi behövde hjälp, sen också en massa andra killar. Det skulle ha varit lugnt om dom skulle sett lika smutsig ut som vi gjorde, (vi var knappast nån nådig syn) men det gjorde dom ju förstås inte. Dom tvivla också på att vi skulle klara av att komma loss själv, men med lite tålamod och kvinnokrafter går allt. Så allt skulle varit okej om det inte varit så sjukt pinsamt. Dessutom känns knäna sönderskrapade och för att inte tala om händerna.. men annars hade vi ju en bra dag i solen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar