söndag 10 juli 2011

Ännu en gång

Pappa: har du aluminium nu igen??
Yes de har jag, klockan e snart 1 på natten, jag börjar jobbet kl 7 imorgon och hårfärgen ska sitta i ännu en halvtimme förrän jag kan tvätta bort det annars ser jag antagligen ut som en morot i huvudet imorgon. Men efter dethär får det vara färdigt blonderat för en stund framåt, Tror att alla är nöjdast så, speciellt morsan men hon borde ju vara glad över att hon får träna på att leka frisör!

Fick också veta idag att jag borde flytta ut förrän denhär månaden är slut eftersom en tjej som är intresserad av lägenheten måste flytta ut ur sin då. Så här blir de massor av panik om man ska hinna med allt! Så bara säg till om ni inte har nåt annat vettigt för er så är det fritt fram att hjälpa till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar