måndag 25 juli 2011

Dagen i punktform

  • Vaknade tidigt, fick tråkigt och ringde runt och väckte alla andra.
  • Råkade somna igen på studsmattan och vaknade av att det regnade.
  • Åkt en sväng till Kalajoki i brist på annat och simmade i regnet.
  • kaffe vid neste med Mena, Emma, Rony, Tony & Daniela.
  • Hittat ansökningstiden till brandmanutbildningen och kom på att jag inte är för sent ute.
  • Lånat morsans bil och tömt så gott som hela lägenheten själv.
  • överansträngt armarna och ryggen pga att jag inte orkade vänta tills bärhjälp kom.
  • Lämnat alla grejer i bilen och släpar in dom imorgon istället.

    Nu återstår bara en film eftersom jag ska ge ungarna nåt att dricka inatt kl 03. (För er som inte visste så har åtm tre av mina småsyskon problem med blodsockret som kan sjunka farligt lågt om dom inte får i sig nåt med jämna mellanrum. Men har inget med diabetes eller nåt sånt att göra)
    Så, det var då min dag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar