onsdag 27 juli 2011

Sticker iväg till Åland

(bilden från Umeå)
  
Kör ner till Åba ikväll/inatt med dehär tjejerna sen morgonfärjan till Åland, Vilket betyder att vi inte kommer att sova förrän natten till fredagen, fast ju mindre sömn desto roligare har vi. Kommer hem natten till måndagen (och börjar föresten jobba igen då, så bloggen kan stå still några dagar framåt.)

Nu ska jag iallafall skärpa mig och börja packa. Spelar ingen roll hur kort eller lång stund jag ska vara borta så tar det alltid jättelänge att packa ner allt. Brukar bara sitta och ha beslutsångest vilka kläder jag ska ha med och vilka som får lämna hemma, och tillslut slutar det ändå med att jag tar med mig allting. Fast nu går det inte eftersom alla fyra funkar likadant och vi har bara en liten bil där allt ska rymmas så antar att vi får prioritera vilka som har förkörsrätt till Åland, Vi eller kläderna.

Ha det bra här hemma, för det tänker vi ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar