torsdag 4 augusti 2011

Pinsamt

Jag kan inte köra. Jag kan köra, men jag vet inte var jag får köra.  Jag borde veta att den enda enkelriktade vägen som finns i Jeppis ska man bara köra åt ett håll. Nu svängde jag ju inte in på den vägen, men det var tillräckligt pinsamt att blinka ditåt, sakta in och märka att mannen som skulle svänga ut satt i sin bil dog av skratt. I en annan korsning kunde man höra hur en annan man suckade när jag inte förstod att köra.

Nåja. Har hursomhelst sprungit ärenden till försäkringsbolaget idag, Också det pga av att jag kört sönder oljetråget. men det hände ju för längesen så det räknas inte mer.
Sen var jag en sväng och hälsa på Charmy som välkomnade med sura öron och några sparkar, men annars var hon jättesöt. Nu ska jag försöka ta tag i sömnen en timme och sen jobba natt. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar