torsdag 1 september 2011

2. Någonting jag ångrar

Sitter på jobbet och måste ärligt säga att jag är genomsvettig, trött och ryggen halvt förstörd, så för tillfället ångrar jag yrket jag valt. Nej det gör jag väl inte men skulle iallafall inte tacka nej till en säng och 8 timmars sömn.
Egentligen finns det ingenting jag ångrar som jag kan komma på nu. visst, idiotiska saker jag sagt hade gärna kunnat förbli osagt men allt annat har jag ju bara fått lära mig av så vad är det för mening med att sitta och ångra saker och ting när man ändå inte kan gå tillbaka i tiden och rätta till det? Lika bra att se framåt och undvika att göra samma misstag igen.

2 kommentarer:

  1. Vi har visst samma ide om att ångra/inte ångra saker :)
    Vi mått råkas på na kaff nain dag!

    SvaraRadera
  2. :) Absolut! såg att du stannar i jeppis å att en liten en e pågäg ;) Va kul, å Grattis! :)

    SvaraRadera