tisdag 20 september 2011

Umeå

Ja, Vi lever fortfarande. Jag har bara inte haft tillgång till internet och kommer inte att ha det heller förutom idag. Fick ett mobilt bredband, men kan inte fylla på det när jag har finskt telefonnummer. Men vet ni vad? Det stör mig inte ens mera. Är man engång borta ska man inte sitta uppkopplad  med alla dit hemma varje dag.
Hursomhelst, Trodde jag skulle bli sängliggande hela veckan här, men redan på måndagen var förkylningen nästan borta. Rösten är inte som den ska ännu men annars är allt perfekt. Allt som behövs är bara lite svensk luft.

Orkar inte skriva desto mer eller ladda upp bilder nu eftersom det tar en evighet, men gör det sen då jag är hemma igen. Men slänger upp några bilder från vår mysiga lägenhet som ligger sådär perfekt mitt i centrum.
Det kommer alltså att stå stilla här på bloggen fram till nästa vecka men ni får ha det så bra så hörs vi sen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar