tisdag 8 november 2011

Stelfrusen

Jag vet ingen annan än mig själv som alltid(!) går med iskalla händer. (Nujust är dom stelfrusna efter att ha varit ute en timme så får sitta med värmeljus och värma upp dem för att fingrarna ens ska fungera som dom ska.)
Där jag jobbar är det en självklar sak att man håller varann i händerna och rör vid varann, men såfort jag kommer där med mina händer så hörs bara tjut och flämtningar och jag får höra ca 10 ggr/dag hur kall jag är. När jag ska sova vet jag inte var jag ska placera dom eftersom dom kyler ner hela mig om jag har dom bredvid kroppen osvosv. Låter som en småsak, men det är faktist väldigt störande.


På tal om annat så var jag som sagt och fixade internet till mobilen, som jag dessutom inte fick igång så det blev två vändor in till jeppis förrän det fungerade. Eller, fungerar inte alls så som jag vill så nej, blir inga mobilinlägg här inte. Resten av dagen har gått i rastllöshetens tecken. Jag klarar helt enkelt inte av att vara hemma och ledig i två dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar