lördag 14 januari 2012

Forever young, eller?

Igårväll kom jag och mina tjejer på oss själva flera gånger med att sitta och prata som gamla kärringar. Vart tog dom oseriösa, spontana, vilda och odödliga tjejerna vägen?
Satt och hade lite små-ångest för oss själva tills vi såg en enorm snöhög mitt i stan och på en sekund blev vi som småbarn igen.

Sen blev de kaffe hos J, och när vi hörde att dom snackade om pensionssparande så kände vi oss som riktiga småtjejer pånytt.
Här ska det inte pensionssparas förrän vi nått 50 årsåldern!

Imorse struntade jag i att vakna tidigt och tryckte av mobilen istället och sov fram till kl 15. (Ungdomspoäng till mig själv)
och ikväll skippar vi allt som har med kärringar att göra.

Glömde föresten att ta med mig en hårfön till mosters så nu blir det bråttom i duschen om jag ska hinna få håret torrt förrän tjejerna hämtar mig. Så, Ta de lugnt ikväll söta ungdomar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar