tisdag 10 januari 2012

Tisdagen

Vad har man en bil för om man inte vågar köra snabbare än 40 km/h på 80 vägar? Skaffa en motordriven cykel vet ja! Varför kan man bara inte ta körkorten av såna? Dom riskerar ju livet på alla andra förbannade människor som kör och sniffar varann i baken pga idioten först i kön. När man äntligen slipper förbi struntar man i att mätaren visar en duktig överhastighet, bara för att ta igen tiden man missat.
Det värsta jag vet i trafiken e just långsamma chaufförer och såklart råkar jag alltid ut för dom.
  

Förövrigt har jag haft en jättebra dag. Har dessutom tagit ett snack med chefen så nu vet hon om att jag är påväg därifrån vilket känns skönt. Jag har som sagt länge funderat på att säga upp mig och se nåt annat emellan så nu blir det ta tag i det framöver.
Njuter också till hundra av att ha en lägenhet för mig själv (och Frippe) denhär veckan så ikväll blir det bara chill i soffan och sen tidigt i säng! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar