onsdag 24 augusti 2011

Vändpunkt

Vissa dagar uppskattar man sängen mer än någonting annat. Idag är en sån dag!

Kom föresten på att jag glömt berätta hur det ligger till på jobbfronten. Inget nytt jobb här inte, bara svar från Göteborg angående intervjutillfällen och psyktest som jag högst antagligen hoppar över. Skulle jag mot förmodan få jobbet är det inte min högsta dröm att få bo i en sån stor stad. Känner mig vilsen bara genom att tänka på det.
Nujust känner jag mig nöjd med att bo här och vill slippa känna flytt-stress osv nån månad framåt. Sen efter det kan jag börja söka igen. Har istället fixat ledigt en vecka för att åka iväg till Swe, och sen i början av Oktober blir det en södernresa om jag så ska resa själv eller inte. Tror faktist jag ska satsa på att resa mer dethär året istället för att byta jobb. Okej, ansökningstiden till en arbetsplats går ut i oktober så det kan ju ändra ännu. Men det var det. Nu godnatt!

Kan inte låta bli att Sakna Alanya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar